Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta krok po kroku

Witamy w przewodniku po Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta! E-Bok to internetowy serwis Obsługi Klienta, dostępny 24 godziny na dobę przez przeglądarkę internetową, z której korzystasz. Dzięki niemu uzyskasz łatwy i szybki sposób komunikacji z nami. Wystarczy, że zalogujesz się do serwisu, a otrzymasz dostęp do:

Jak poruszać się po E-Bok?

1. Logowanie »

Strona do logowania znajduje się na stronie głównej www.ec.net.pl wystarczy kliknąć!

E-BOK

Lub pod adresem www.ebok.ec.net.pl.

Jak uzyskać dostęp do konta?
Zadzwoń na Infolinię 801 450 550
lub napisz na dok@ec.net.pl,
a uzyskasz indywidualny login i hasło do swojego konta.

2. Panel główny »

Po zalogowaniu się do panelu możesz swobodnie przejść do wybranego działu.

3. Wybór produktu »

Jeśli posiadasz kilka umów w Energetycznym Centrum, pamiętaj, że każda umowa ma swój profil, w którym oglądasz faktury, saldoi robisz zgłoszenia odpowiednio dla danej umowy.

Jeśli zalogowałeś się i pozycja WYBÓR PRODUKTU na pasku menu wyświetla np. energia nr. xxxxx to na tym panelu widzisz fakturyz umowy xxxx, również saldo dotyczy tylko tej umowy.

Aby zmienić profil na kolejną umowę najedź kursorem na pozycję WYBIERZ PRODUKT – automatycznie rozwiną się wszystkie umowy. Następnie wybierz tę, która Cię interesuje.

4. Faktury »

Tutaj oglądasz wszystkie wystawione faktury, widzisz stan salda – odpowiednio dla danego produktu.

5. Zgłoszenia »

W "Zgłoszeniach" sam możesz wykonać zgłoszenie do Obsługi Klienta. Wystarczy, że wpiszesz nowe zgłoszenie i wyślesz. Do zgłoszenia zostanie automatycznie przydzielony numer umowy. Pamiętaj, aby zgłoszenia robić z profilu umowy, do której robisz zgłoszenie.

6. Mój profil »

Pozycja "Mój profil" wyświetla dane dotyczące umowy, na profilu której aktualnie się znajdujesz. Jeśli uważasz, że Twoje dane należy uaktualnić, zrób zgłoszenie do Obsługi Klienta. Skontaktujemy się z Tobą aby zmienić dane do wybranej umowy.

 ­